سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورشه برای بهار سال 2011 نمونه ویژه ای از خودرو جاودانی 911 خود را با رنگ مشکی به تعداد محدود عرضه می نماید. در حقیقت سری مشکی Black Edition شامل کیت ها و بهبودهایی در مدل carrera است. خودرویی افسانه ای که به تعداد تنها 1911 دستگاه تولید خواهد شد.


پورشه
porsche 911 black edition

یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر با قدرت 345 اسب بخار و گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه PDK کارایی فنی آن را بر عهده دارند. مصرف سوخت این خودرو 9.6 لیتر با سقف بسته و 9.9 لیتر با سقف باز است. ممکن است این اعداد شما را به هیجان نیاورد. اما این خودرو چیزهای دیگری نیز دارد!


چرخهای 19 اینچی غول پیکر دو رنگ، دیسک ترمزهای یک تکه سیاه رنگ کامپوزیت با چهار پیستون، کابین با زمینه مشکی و قطعات آلومینیومی زیبا که طراحی خیره کننده ای را به وجود آورده اند، گوشه ای از تغییرات نسبت به مدلهای معمولی 911 کاررا هستند.

صفحه نمایش بزرگ لمسی روی کنسول علاوه بر ناوبری و جی پی اس، شامل یک سیستم صوتی پیشرفته و همچنین تماس ماهواره ای با پورشه است.

پورشه پکیج مشکی را برای باکستر نیز آماده نموده است. تا آنهایی که عاشق رنگ مشکی اند ولی پول کافی ندارند مغبون نشوند! باکستر black edition حدود 30 هزار دلار ارزانتر تمام می شود.

شتاب مدلهای کوپه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر تنها 4.7 ثانیه طول می کشد و در مدلهای روباز به 4.9 ثانیه می رسد. نمونه های کوپه 911 مشکی 81 هزار دلار و نمونه های کانورتیبل (روباز) 91 هزار دلار قیمت خواهند داشت. بعلاوه با خرید آن به یک تور رایگان سیلورستون خواهید رفت.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 دانلود...       حل...

مشخصات مدیر وبلاگ

مکانیک [111]

به نام خدا....اینجانب دانشجوی رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی اراک،هدف بنده از ایجاد این وبلاگ پایگاهی برای دسترسی دانشجویان و علاقه مندان به علم مکانیک می باشد.آماده همکاری با دوستان و سرورانی که مایل به همکاری باشند...به امید اینکه روزی این حرکت در این زمینه به پایگاهی گسترده در این فضای مجازی شود.و حرف دل:سر پل صراط از ما نمی پرسند چقدر انتگرال و مشتق بلدیم.....پس بیاید قبل از همه اینها آدم باشیم....
ویرایش

لوگوی دوستان














ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ